Followers

Tuesday, November 8, 2016

Kelas untuk student sudah bermula..

Allahuakbar, kenapalah tidak pernah ada kesempatan hendak update blog.

Minggu ini sudah masuk minggu kedua kuliah untuk semester baru di opis aku. Ok lah, mungkin memang rezeki aku dapat workload sikit kali ini. Syukur pada ALLAH sgt.

Memang start aku amek master dulu, workload memang mencanak-canak sungguh. Akibatnya, master thesis aku tertangguh. Sedih jugalah sebab aku terpaksa extend semester kerana master thesis masih zero.
Dan alhamdulilah aku sudah submit chapter 1 pada minggu pertama Nov baru ini. Tapi belum ada feedback dari supervisor.

Kisah hari Ahad, hubby semak result exam Haziq secara online. Benar, perjalanan Haziq masih jauh. Lagipun Haziq masih sekolah rendah sahaja pun. Namun aku gembira, bergenang air mata. Tidak sangka Haziq usaha sungguh untuk exam nya. Syukur alhamdulilah Haziq dapat no 2/36 untuk peperiksaan akhir tahunnya darjah 3.

Continue nanti insha ALLAH.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails