Followers

Saturday, February 28, 2015

Attend briefing master thesis di OUM Shah Alam

Alhamdulilah, hari ini brunch terus. Panaskan lauk pauk malam tadi dan tambah masak nasi je. Hari ini saya perlu ke OUM Shah Alam. Ada perjumpaan Coordinator dengan students yang register Thesis 1 jam 2.30pm. So semester January 2015 ini, saya ambil Thesis 1 bersama 2 subjects which is perlu sit for examination on middle of April.

Sebenarnya tidak pasti ada agenda hari ini. Tapi bila announcement di MyVLE, kita pergi sahajalah kan. Hari ini inshaAllah will go with classmate Cik Jofina. Bertolak jam 1.30 nanti. As usual saya perlu tunggu Jo di Petronas dekat rumah saya di Bukit Serdang.

Dan esok pula, seminar ke 3 untuk semester ini di OUM KL. Macama biasa kelas dengan subject pertama akan mula pada 8.30am until 11am. Then mula subject kedua pada jam 12 until 3 pm. In between itu memang akan ada break untuk breakfast dan lunch. Selalunya saya akan sampai dalam jam 8-8.15 pagi untuk breakfast dulu. Seronok makan sambil bual dengan classmates tersayang.


Sambal petai with udang


Sup sayur fishball, telo dadar, sambal petai udang 
dan sambal goreng emak bekalkan dari kg.

Kisah hari Rabu lepas. HC yang masak dinner. Alhamdulilah. Yummy sesangat. Masa balik kg hari tu, emak bagi petai. Biasanya jiran depan rumah yang bagi beberapa papan petai pada emak. Tapi lately ini emak sudah malas mahu makan petai. So kamilah yang bawa balik. Setakat ini sudah dua kali HC masakkan petai. Sekali yang itu with udang dan malam tadi pula with ikan bilis dan tempe. Hihi, rezeki kami, ikan bilis SFE yang bagi minggu lepas. Adik dia balik kg di Sandakan. Patutnya ikan bilis itu untuk dia, emaknya yang bawakan. Tapinya mungkin SFE tidak sempat masak kot. Dapatlah pada saya sebahagian dari ikan bilis Sabah.
Terima kasih geng.

Iklan - Kenapa saya suka Alfafa, memang sukar hendak di lepaskan!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails