Followers

Thursday, November 6, 2014

Discussion invitation by Nestle.


Hari Isnin baru ini, punch out jam 5pm. Rushing balik rumah. 
Mandi manda dan buat apa yang patut. HC dan anak-anak sudah di rumah. Saya siap belikan dinner siap-siap. Ialahkan saya akan di beri refreshment nanti. So kena prepare awallah makanan untuk HC dan anak-anak.
Alhamdulilah sempat sampai di SS2 PJ seperti yang dirancang. Discussion bermula lewat sikit from 7.30pm until 9pm. Ada 7 participants malam itu. Semuanya adalah working mothers & a wife. Seriusly sangatlah enjoy.
Masa saya di situ, HC bawa anak-anak pergi IKEA. Maka berseronoklah diaorang di sana dengan baju tidur masing-masing. 
Sebab mula-mula ingatkan, diaorang boleh tunggu di lobby tempat itu, rupanya tidak. Ok lah, masa on the way balik, memang nampak muka happy anak-anak sebab habis explore semua tempat di IKEA yang sudah berwajah baru.

Kan memang hobi saya suka joins club susu itu dan ini. Maklumlah anak-anak ada 3 orang yang masih minum susu. 
Seronok apa bila dapat free susu sample. Paling best yang pernah dapat ialah susu Wyeth S26 Gold 900gram stok untuk 1.5 months@12 kotak. Alhamdulilah itu memang janji Allah pada hambanya yang berusaha.

Lagipun kalau tidak dipecahkan ruyungnya manakan dapat sagu yang sedap kan. Saya dapat call dari consultant Nestle pada 2 minggu yang lalu rasanya. As soon saya agreed, terus they send confirmation email pada saya. Kemudian tidak lama dari itu, ada sms invitation untuk saya reconfirm lagi. Dan mereka send address by sms.

Antara kawan-kawan baru malam itu. 
Sembang meriah sungguh masa makan itu.

Surat by email
And the token yang terus dapat as soon discussion habis pada jam 9pm

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails