Followers

Thursday, June 6, 2013

Brooch handmade by me.

As salam.
Hi mommies semua. Harapnya semua okies dan baik-baik pagi ini kan.
Maklumlah sebelum keluar rumah banyak perkara yang hendak di lakukan. Terutama perihal anak-anak kan.

Saja saya hendak kongsi dua brooch handmade by me. Sudah lama sangat saya simpan beg wire jewelry saya ini. Paling last buat ialah lepas bersalinkan Qeqeem iaitu pada tahun 2011.
Minggu lepas akhirnya saya update dan susun semula barangan saya ini. Terutama beads comel-comel itu. Perlu sort semula ikut saiz dan color.
Hehehe Selasa lepas, saya berpeluang tambah collection colors beads saya lagi. Alhamdulilah. Seronok dan gembira sangat. Berbunga-bunga hati ini.


Minggu lepas itu, puncanya saya reopen again beg saya itu ialah untuk buatkan satu brooch untuk di hadiahkan pada officemate saya yang akan berenti.
Kak Shafrina ini selalu puji handmade brooch saya yang pernah saya buat sebelum ini yang saya pakai di tudung. Sebenarnya ramai yang bila tahu saya buat sendiri brooch yang saya pakai, mesti diaorang puji. Alhamdulilah, ada juga yang minta saya buatkan dan jualkan pada diaorang.
Op, saya masih belum ada kesempatan banyak untuk ambil order kawan-kawan. Yang saya buat itu pun, sempat saya buat sambil TV menonton saya, bukan saya menonton TV. Lagi dengan anak-anak yang mestinya sama-sama duduk sama-sama mengulit beads kecik-kecik itu.

Brooch untuk Kak Shafrina.

Ini hadiah saya untuk Kak Izan, clerk di tempat saya.

6 comments:

Atia Adina said...

wow ... menarik ... boleh di komersialkan tu

Ms Haslina said...

insyallah, jual2 kat opis dulu kan.
tq dear.

dalila said...

menarik jgak tu :)

Ms Haslina said...

as salam Dela.
tima kasih dear.

Eliss said...

rajin btol yer :) bak sini satu..hehehe.

Ms Haslina said...

hahaha,insyallah eliss.
ada rezeki lebih aku buatkan untuk ko juga.
"D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails