Followers

Monday, May 13, 2013

Happy Working to me today :D


Alhamdulilah saya sudah selamat bercuti bersalin selama 60 hari. Hari ini saya sudah mula kerja. Sahaja letak picture money money money. Ialahkan saya meninggalkan anak-anak kerana mencari rezeki. So picture duit antara motivasinya kan.

p/s Duit ini ialah duit hasil jualan online saya. Saya inikan ada side bisnes. Sing dollar ini dari auntie saya yang membeli dari saya semasa saya cuti pantang hari itu. Duit RM sudah habis masa itu, so kira dan convert ke Sing Dollar, itulah jumlahnya. 200 dollar.
Dua kereta datang dari S'pore masa itu, sahaja bercuti dan melawat keluarga di KL.
Alhamdulilah.

4 comments:

mamaarifakeemaisy said...

Happy working ya.. yelah kan nk kasi motivasi, letak gmbr anak kang, lg rindu jadinya..:-)

Moga terus success business nya.. aminn..

Ms Haslina said...

tima kasih eina. sama-sama kita bekerja hari ini.

maidatul said...

Wahh akak da start kerja ek...
Selamat bekerja semula...
;))

Ms Haslina said...

a'ah akma. cuti da habis :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails