Followers

Friday, February 8, 2013

musim hujan dan bangun malam@pagi.

Sejukkan cuaca pagi ini.
Alhamdulilah minggu ini hujan turun banyak kali.
Makanya bye bye awal pada en aircond.
Mak suka pakai kipas jea.
Paling tidak tinggal, tetap dengan stokin hitam panjang di kaki.
Entahlah sudah jadi habit aku, camna camna pung mesti hendak berstokin kalau tidur malam.
Sungguh tidak lengkap tanpanya.

Since masuk 9 months ini, aku memang susah untuk tidur malam.
Memang tidur nyenyak sedaplah dari mula.
Lepas itu dalam jam 3 pagi ke atas mulalah terbangun dan tidak selesa.
Bukan kerana hendak pergi toilet ke.
Tapi perut minta di isi.
Eee malasnya hendak turun bawah bancuh air.
Whuaaaa.
Tahan tahan, fuh memang tidak boleh sambung tidur.
Akhirnya kejut hubby.

Bang temankan I turun bawah, bancuh air milo. Lapar.

Hubby memang best. Mamai mamai bangun tidur, temankan isteri boyot tersayang.
Always luv u SAYANG. mUaH.

Turun bawah, gigil-gigil bancuh MILO kosong.
Minum hangat hangat, nyaman sungguh.
Pagi tadi sambil bancuh air, mata aku melirik ke periuk nasi.
Hehehe.
Ada balance nasi malam tadinya.
Lauk sup tulang + sayur campur.
Ish. tidak akanlah hendak makan nasi pula.
Huhu.
Last aku makan keropok ikan sahaja.
Krup krap. Then habiskan milo segelas.
Tidor mama tengah hilang arah sekarang ini.
Mungkinkah until bersalin begitulah keadaannya aku.
("-,)

mY breakfast.
penuh satu bekas
LAPAR

Akibatnya dari mamam berlebihan itu,  mata aku kalau lepas breakfast di office pagi-pagi mesti macam pulut.
Kenyang.
Minta ampun bayangkan bantal tilam.
Whua.

3 comments:

oya said...

ala sian die..

Ina Hashim said...

Lin,

eloknya bwk termos air panas,milo 3in1, roti ke, jem ke nutella ke siap2 letak kat dlm bilik...bgn malam terus ngap je takyah susah2 turun bawah....akak paham sgt klu tgh sarat camni...cepat lapor

Ms Haslina said...

puan oya - tq dear.
;)

kak ina - itulah macam terlupa part letak termos dalam bilik tu.
tq kak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails