Followers

Monday, January 14, 2013

Aku suka makan Scramble egg.

Memang kesukaan aku makan begini. 

Assalamualaikum.
Monday again.
Blues, nope lah.
Aku tidak blue hari ini.
Aku all BROWN.
Bergaya riang dengan skirt pregnant yang ke dua.
Satu warna hitam dan kedua warna coklat.
Amat suka sangat.
La la la.

Kisah minum petang aka lunch malas terlajak.
Memandangkan kami sudah lunch nasi lemak lewat hari Ahad itu, makanya part lunch semua buat tidak tahu sahaja. Nasi memang sudah ada dalam periuk. Part lauk, tiada.
Qeqeem pula tidur masa itu.
Dua orang lagi tiada di rumah mungkin sampai malam rasanya. Haziq dan Haifa pergi berjalan dengan kaklang.
Sambil menonton Nona, aku goreng scramble egg dan hotdog jumbo satu.
Aku goreng sekali popia otak otak.
Layan dengan air soya.
Dan dan aku selesai di dapur, Hubby turun dari atas.
Makanya makanlah berdua kami petang itu. Op bertiga plus baby dalam perut.
Kenyanglah jugakan.
Malamnya pula makan luar.
Gara-gara terliur tengok hidangan western dalam JJM tengaharinya.
Aku makan lamb chop. Fuh berpeluh-peluh mak yong dibuatnya.
Hubby pula makan nasi goreng USA dengan Qeqeem.
Selesai makan, balik rumah. Pasang aircond....mak hangat.
Dekat jam 10 malam kaklang sampai hantar Haziq and Haifa.

Minum petang aka lunch malas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails