Followers

Friday, June 8, 2012

story Qeqeem.

Budak baik.
Qeqeem sudah potong rambut 2 hari lalu.
Tapi masih tidak sempat hendak ambil gambar.
Muka sebiji macam abang Haziq masa umur macam itu.
Picture tu masa rambut panjang lagi.
Makanya sejarah berulang kembali.
Sama macam Haziq dulu dan sekarang juga, alhamdulilah rambut memang lebat sahaja.
Perlu kerap ke kedai gunting.

Gigi di bawah baru 2 batang.
Plus yang bahagian atas tengah tumbuh lagi satu.

Lately ni, Qeqeem memang manja sangat-sangat.
Asal aku tengah buat kerja, mesti dia sudah sampai dekat kaki aku.
Lepas itu nangis-nangis minta aku dukung.
Aduhai, padahal masa itu memang aku tengah sibuk.
Lepas itu kalau hendak tidor, aduhai cranky sungguh.

Memang sudah pelan-pelan stopkan makan nestum.
Kami tukar Qeqeem ke makan nasi dan apa sahaja yang kami makan, asal Qeqeem okies.
Tapinya memang susu tanpa nestum, erm di tolaknya.
Tak mahu minum. Mungkin belum biasa lagi minum susu sahaja semula.

Mungkin aku pernah story dulu, yang Qeqeem dan Haifa memakai saiz pampers yang sama iaitu L.
Mudah hubby pergi beli pampers, sekali jalan sahaja.
Nampak betapa 'comel' nya Haifa sesaiz dengan Qeqeem.

Tetap 'tukang bantu' kalau aku tengah lipat kain.

Anak 'cina' sungguh mukanya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails