Followers

Wednesday, June 20, 2012

Sakit perot.

Salam sudah malam.
Hari ini aku MC.
Sebabnya awal pagi tadinya aku tetiba sakit perot.
Memulas dengan angin tsunaminya.
Lama juga bertahan dalam toilet.
Sudah-sudah aku cirit plus muntah.
Then terus sapu ubat pati halia pada perot dan sambung tidur.
Paginya aku skip kerja, sebab perut masih sakit.
Terus mandi siap-siap terus pergi klinik.
Doc cakap aku kena minor food posioning.
Apa-apalah.

Petang tadinya memang sudah pakai baju sejuk.
Seram sejuk badan aku. Tapi tidak demam, alhamdulilah.
Habis menonton movie Tranformer.
Ulang tengok.
Aku tidur.

Malam tadi ini aku cuma makan nasi putih dengan telor dadar.
Lepas itu aku makan ubat gastrik.
Sebab tak ada rasa hendak membuang pun.
Cuma rasa angin dan angin dalam perot.
Harapnya esok perut sudah okies..amin.

1 comment:

Ms Haslina said...

tq dear for the info.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails