Followers

Wednesday, May 2, 2012

Purple and luv u so much...

Salam hari Rabu.
Selamat bekerja lagi kita.
Alhamdulilah.

Comel tak?.

Beg isi alatan mengajar.

Aku masih batuk lagi.
Tidaklah teruk sangat.
Tapinya sedih kalau time mengajar itu, sebab banyak cakap.
Makanya batuk banyak jugalah.
Penuh perut dengan air mineral sebab asyik minum sahaja. Mulut pula asyik dengan gula Hack sahaja, sampaikan sebutan kurang jelas pada student.
Sorry yea..you all.

Hati aku sedih beberapa hari ini.
Hatta begitunya, aku sudah okies hari ini. (Cepat je aku ni cure kalau ada masalah. Sebab aku memang jenis tidak suka simpan lama dalam hati).
Banyak sangat  perkara di office yang bagi aku sungguh tidak masuk akal berlaku pada aku.
Bertimpa-timpa semuanya datang.
Fikir-fikir kalau ikut nafsu macam syaitan yang amarah hendak sahaja buat tindakbalas atas serangan itu secara DragonBall.
Aku ini masih waras. Dengan fikiran yang masak-masak dan dalam-dalam.
Aku telah membiarkan semua itu berlalu.
Memang begitu orangnya aku ini. Syukur sangat ALLAH kurniakan aku begitu.
Sentiasa tanaman dalam hati bahawab semua kesedihan itu adalah ujian dari ALLAH.
ALLAH sayang pada aku, sebab itu aku yang sering di bagi ujian.
Aku sebagai umatnya yang kerdil dan hina dina belajar dan perlu meredha uijian dariNYA.
Biar ALLAH sahaja yang membalas atas perbuatan mereka-mereka itu AMIN AMIN AMIN.

Laginya aku amat bertuah kerana ada suami yang amat-amat memahami.
Dia adalah penambah sumber kekuatan dalam diri aku.
Terasa aku seorang isteri dan perempuan yang sangat-sangat beruntung.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails