Followers

Thursday, April 5, 2012

Seluar Giordano.

Salam Khamis.
Alhamdulilah.
Baru mula bekerja. Aku berEL pada Isnin dan Selasa lepas.
Kemudian hari Rabu semalam aku dapat MC.
Makanya semester telah bermula. Aku kembali mengajar seperti biasa.

Setelah berkali-kali bertangguh hendak membeli seluar.
Hatta Selasa minggu lepas, aku akhirnya mendapat@membeli 2 helai seluar sekali.
Rezeki ALLAH.
Pusing-pusing satu IOI Mall dekat 4 jam. Last kesitu juga aku. Giordano.
Sehelai Khakis price RM109. Dan sehelai Jeans price RM98.

Promotion.
2 Jeans price RM149.
1 Jeans and 1 Khakis price RM159.
Aku selamat membeli promotion dua itu.

Dua helai seluar baru.

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

waah best tu..dh sambar..eina baru perasan lama tak membeli tuk diri sendiri..hu!

lama tu 4jam baru jumpa, kalau blk kg, dh sampai dah..hehe~

Ms Haslina said...

alhamdulilah mmg seronok.
itulah kan dari satu kedai ke satu kedai, mana dgn anak2 lagi. fuh.

itu pun sekali juga dengan mencuba bagai kasut kerja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails