Followers

Monday, February 27, 2012

Kek selamat di order - tambah story lagi.....

Salam Isnin.Alhamdulilah.
Gagah aku datang bekerja hari ini.
Amazing me.
Wah wah...

Erm mood semestinya ke laut kalau hari Isnin gitu kan. Apa celop...serius aku tidak suka drama ini.
Malas mahu story yang panjang manjang.
Jom melayan pictures my kek.
Sebenarnya aku mahu menyiapkan kerja penandaan pada hari ini.
Tanda kertas exam subject Fluid Mechanics.
Aku berdoa dan berharap aku mampu meningkatkan kadar kerajinan aku.
Alhamdulilah carry mark sudah siap di key in pada sistem minggu lalu.
Gigih aku settlekan test, assignment and quia bagai.
So harapnya habis-habis penandaan untuk markah final exam ini, zass aku key in terus markah.

Orange Butter Cake - order dari Esma juga.

Kek Butter Pelangi - order dari Norli (Kajang)

Story cake di sini bukan semua aku buat satu masa.
Tapinya order yang aku dapat pada minggu-minggu laluan.
Asyik kelupaan sahaja untuk upload gambarnya.
Mesti ada penanyaan di hati orang yang melihat gambar, kenapa color kek oren aku macam pucat sahaja kan. Macam tidak menarik nampaknya kan.
Sebenarnya aku memang tidak berapa suka untuk letak coloring pekat@tebal sangat gitu.
Memang colorful itu maveles. Tapinya dari segi kesihatan. Kena fikir gak perkara itu.
Biarlah orang kata dalam food industry presentation itu penting.
Bagi pendapat aku yang tidak seberapa ini, lebih sedap dimakan adalah lebih baik

P/S
Sebenarnya kawan aku yang duk dalam Cosway@Amway duk bising pada aku pasal food coloring ini.
Dia rajin story dengan aku pasal health ini.
Itu yang aku ambil kesedaran dari dia.
Lagipun benda baek, apa salahnya kita kongsi.

Orange Butter Cake with choc. inside - order dari Kaklang.

Butter Cake - order dari Esma.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails