Followers

Tuesday, December 20, 2011

Penat amat.

Salam Hari Selasa.

Mata mengantuk, badan pun letih.
Alhamdulilah tidaklah teruk sampai menguap sepanjang masa.
;((

Penat hari Sabtu dan Ahad baru ini masih berlanjutan ke hari ini.
Sabtu workshop bermula dari jam 8.30 pagi until 10 malam.
Aku minta balik around 9.30 malam. Sebabnya yang sedia ada yang lain semuanya tidur di hotel.
Makanya diaorang stay bekerja until 10 malam.
Aku ini adalah sejenis orang yang memang tidak boleh tidur dimana selain di rumah sahaja.
Since dari bujang lagi, memang aku jenis family girl.
Sekarang ini pula sudah jadi family mother.
Hari Ahad pula kerja bermula seawal 8.30 pagi juga. Habis (belum settle juga sambung di office) dalam jam 5 petang.
Sesungguhnya amat letih.

Hari Isnin aku ambil EL.
Paginya busy mengemas rumah dan prepare lunch.
Alhamdulilah jam 12 gitu kami sudah makan tengahari.
Hantar Qeqeem pergi klinik appointment untuk 4 bulan.

Malam tadi pula tidur lewat.
Banyak sangat yang hendak di selesaikan.
Aduhai.

As a result.
Aku penat
Kerja perlu di selesaikan segera.
Hendak ambil cuti rasa tidak manis pula.
Ya ALLAH sihatkan kesihatan aku.
Amin amin amin.

2 comments:

Ina Hashim said...

Lin,

dah ujung2 tahun ni mmg ramai amik cuti abiskan sisa cuti yg ada...spend masa ngan family...akak whole next week amik cuti...Lin pun elok la amik cuti

Ms Haslina said...

Kak Ina - mmg betul tu kak.
tapi itulah tetiba kerja tengah banyak.
rasa macam tidak sedap hati pula nak cuti klu kerja x siap.

p/s saya carry forward je cuti yg ada itu.
9 hari klu tidak silap.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails