Followers

Thursday, December 8, 2011

Ole-ole London.

Salam pagi Khamis yang mendung.
Boleh sahaja, baru gerimis mengundang, polis traffic sudah start motor dan tinggalkan traffic light simpang empat begitu sahaja.
Alhamdulilah kereta tidak banyak seperti pagi semalam.

Alhamdulilah ini semua untuk aku.

Lagipun memang itu sahaja yang aku hendak.
Dua keychains. Satu FM. Satu lagi pengasah pensil. Comel.
Laginya aku dapat coklat juga ole-ole Qatar Air.
Beg comel Qatar itu kaklang dapat 4 biji sebab campur dengan transit pergi dan balik.
Anyway storynya my sister balik Malaysia awal dari yang di jangkakan.
Dia tidak sihat akibat dari early pregnancy.
Aku pun terkejut bila dia call aku petang Jumaat lepas.
Rupanya kaklang sudah berada di rumahnya.
Sebab itu sibuk sikitlah aku cooking lauk yang dia request hari Ahad lepas.
Kaklang memang ada email, beritahu yang barang-barang di London amatlah mahal.
Aku pesan kembali, kalau betul-betul hendak barulah beli.
In the end, aku pun tidak pasti kaklang beli apa lagi.
Hendak ajak berbual pun tidak sampai hati sebab dia tidak sihat.

Sudahlah Ahad lepas aku bakar kek coklat.
Ditambah lagi dengan coklatan yang kaklang bagi.
Fuhhhh so coklat factory sungguh kalau kaklang membeli coklatan.
Ole-ole Qatar.

Untuk hiasan dinding di rumah kg.



3 comments:

oya said...

byk tu kak lang beli..if sale brng agak murah compare here..mcm perfume,bag,kasut bagai

aliaaroslan said...

kalau london, memang trade mark dia bas dua tingkat warna merah

Ms Haslina said...

dik oya - lagipun sebab kaklang tgh mabuk2 early pregnancy. mungkin sebab itu mood shopping hilang juga kot.

dik alia - itu lah yg di tunggu2 simerah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails