Followers

Tuesday, December 27, 2011

my Haziq

Salam petang Selasa.
Alhamdulilah Allah memberi kesihatan dan kekuatan untuk aku bekerja hari ini.
Sungguh-sungguh padat aktiviti hari cuti kami sefamily.
Penat weh.
Kebetulan family Auntie Sara datang bercuti ke KL.
So memang kami join berjalan bersama sepanjang hari gitu.
Namun sempat juga aku mencuri masa untuk membakar kek.
1st timer gitu untuk kek coklat dan juga kek walnut berkismis.
Alhamdulilah menjadi.
Dan mendapat pujian dari cousin, hubby dan juga auntie aku.
Memang purposely bakar kek walnut kismis adalah untuk family S'pore.

Kalau di ambil gambar memang susah sungguh.

Risau juga aku dan hubby, tahun depan Haziq akan masuk sekolah tadika.
Bagaimana agaknya anak aku ini.
Kalau ikut aku, memang jenis anak manja dan penakut. 
Tidak pernah masuk tadika dan until Form 5 masih menangis kalau balik ke asrama.
Start dari darjah 1 memang asyik menangis sahaja. Anak manja sungguh.
Alhamdulilah belajar okies.
Aku berdoa Haziq tidak seperti aku yang manja ini.
Amin amin amin.

2 comments:

Ina Hashim said...

dah kurus dia ye lin...alysha pulak makin bambam

Ms Haslina said...

kak ina - a'ah. asyik main game je kerjanya.

tak pe kak, alysha selera makan yea.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails