Followers

Monday, August 1, 2011

1 Ogos 2011 / 1 Ramadhan 1432

Salam Ramadhan to all,

Alhamdulilah.
Semoga kita semua sentiasa sihat dalam menjalani ibadat puasa pada tahun ini.
Alhamdulilah juga aku yang kandungan sudah masuk 39 minggu 3 hari pada hari ini selamat menjalani ibadat suci ini.
Cuma sudah rembang petang gitu, baru perut rasa tegang amat. Mungkin baby sudah lapar.
Hari ini juga, barulah aku keluar rumah ikut hubby pergi klinik. Haziq sakit tekak, mild sahaja.
Sabtu dan Ahad lepas memang melepet di rumah sahaja.
Beg aku dan beg baby semua sudah siap di dalam bonet kereta.
Ready gitu.
Anyway aku amat berharap, kali ini baby dapat bersama aku menjalani ibadat puasa walaupun cuma beberapa hari.

2 comments:

Ina Hashim said...

selamat berpuasa lin...nnti klu dh bersalin,bgtau ek

Ms Haslina said...

tima kasih kak.
wokey.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails