Followers

Thursday, July 28, 2011

Story 39 weeks pregnancy

Fuh aku harap kisah Cameron boleh habis esok.
Nanti kalau larat lagi aku settle kan post CH ini.
Perginya cuma 2 hari 1 malam sahaja.
Tapi kenangan tu, setelah berzaman tidak kesana.
;))

Pengetahuan, aku sudah tidak bekerja since semalam.
Sudah ambil cuti + MC sekali.
Untuk next week kita story lain pulalah.
Aku di jangka due pada 5 August iaitu next Friday.
Namun terus terang, aku memang sudah tidak larat sahaja.
Perut pula asyik mengeras.
Oleh itu, apa pointnya aku hendak terus pergi kerja.
Bagus di rumah ada internet. Boleh juga update blog gitu.
Tapi tidaklah boleh terus mengadap komputer sahaja.
Kepala ini jadi sakit gitu.

Semalam Haifa selamat cucuk untuk 18 bulan.
Erm, aku cuma tunggu dalam kereta sahaja.
Sungguh tidak larat untuk berjalan sangat.
Sementara hubby bawa Haifa.
Alhamdulilah anak dara aku tidak demam.

p/s
Sepanjang holiday di CH, alhamdulilah baby dalam kandungan pun sama bercuti.
Baik sahaja dalam perut mama dia nie.
So aku dapat bercuti dengan happy sekali.
Tq my becoming sayang.

2 comments:

akuzle ayu said...

oho... nnti baby kita sebayalah... akak pon dh rasa x larat neh even due ada 2 minggu lg... akak doakan awk selamat semuanya.... amin3

Ms Haslina said...

huhu, samalah kita ye kak. mmg kadang2 melepet sungguh. kekadang masih cergas. sempat juga masak didapur.
;))

samalah saya kak, semoga ALLAH permudahkan perjalanan kita di bulan ramadhan yg mulia ini.
amin amin amin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails