Followers

Friday, July 1, 2011

Kek Lapis Hadeeja

Hari Sabtu lepas, aku sampai akhirnya ke kedai kek lapis Deja Moss di Ukay Perdana.
Biasalah kan tetiba aku teringin sangat gitu hendak makan kek lapis.
Hendaknya pula yang betul-betul Sarawak punya.
;))

Maka search lah di internet dan terjumpa kedai ini di Facebook.
Aku beli 2 jenis kek, yang color hijau dan coklat. Namanya aku tidak ingatlah pula.
Cadangnya macam ingin rasa yang ada cheese. Tapi sudah habis pula.

Harganya RM30 sebiji.
Oklah, ada tester di situ, so bolehlah rasa semua jenis kek lapis yang ada.

Masa hubby call no 017 yang ada di FB, rasanya memang Deja Moss yang angkat hp itu. Suaranya serak-serak basah kan.
Kami cuma hendak confirmkan yang kedai itu buka pada hari Sabtu.
Terujalah aku juga masa on the way ke sana. Kononnya boleh ambil gambar dengan artis. Minat tau dengan suara dia yang memang best.

Sampai di sana, erm dia tiada. Orang lain yang jaga kedai itu.
Nanti aku upload picture kedai dia.
Ada menu makanan Sarawak yang boleh di makan di situ juga kalau berminat.
Apa tu, mee kolok...

Anyway aku puas hati sebab tercapai keinginan di hati makan kek lapis.
;))

Business Hours: 10am - 10pm Tuesday till Sunday Monday Cuti.
HP - 017 3895975

Address

Kek Masam Manis (color hijau) - yang paling laris katanya

Kotak cantik

2 comments:

maidatul said...

kek lapis sarawak memang best...akma suka coklat chesse dan pandan...

;))

Ms Haslina said...

itulah kan. ari tu yg cheeasenya da habis. teringin gak nak rasa.
;((

trylah yg masam manis tu, sedap gak.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails