Followers

Monday, July 25, 2011

Cameron Highland

Melepaskan penat di RnR semasa otw.

Jumaat lepas, hubby buat cadangan dengan sokongan aku sekalilah.
Jom kita sekeluarga pergi bercuti.
Wow dengan kandungan yang sudah masuk 38 minggu.
Dan kalau di kira dengan tangan aku ini, insyallah dalam masa kurang 14 hari bila-bila masa aku akan bersalin.
Boleh fikir hendak berjalan jauh lagi.
Erm.
Hendak buat macamana, kan. Alhamdulilah aku rasa macam sihat jugalah.
Di tambah lagi masa inilah Allah bagi kami rezeki lebih.
Maka tidak salah rasanya kami perlu pergi bercuti.
Last berjalan jauh sikit ialah pada bulan April lepas iaitu ke PD dan Melaka
Ironiny aku tetap bercakap dengan hubby, kalau aku sihat hari Sabtunya..set kita boleh bercuti.

Mula-mula cadangan kuat hendak ke PD sahaja.
Namun mesti hari panas, aku sure tidak tahan.
Laginya aku mesti tidak boleh mandi manda.
Sekadar jadi penonton pantai.

So tukar tempat ke Genting sahaja.
Lagipun tempat sejuk..kan.
Hatta bagi aku tidak menariklah.

Lastnya pagi sudah tengahari Sabtu, kami sepakat ke Cameron Highland.
So ada calling calling opismate tanya kena guna exit mana dan tanya duration perjalanan.
Makanya lepas itu aku and hubby kemas baju ala kadar.
Susu, pampers and done.
Jam 12 lebih rasanya kami gerak dari rumah di Puchong.
Fuh last aku pergi CH ialah pada tahun 1988.
woooo
Teruja dan cemas.
Berdoa dalam hati semoga aku tidak bersalin di CH.
;))

2 comments:

Sumijelly said...

wah.larat lagi ye berjalan jauh...

klau sumi dah tak larat dah...hehehehe

sebaik tak der apa2 kan...




Sumijelly.com

Ms Haslina said...

hikhik, itulah sumi.
alhamdulilah semua okies.
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails