Followers

Wednesday, March 2, 2011

Bercuti dan mandi manda , location please?

Ish kepala aku ini memang looking foward untuk bercuti sahaja. Penat weh, kerja dan kerja. Hubby pun gitu, kasihan kat dia. Penat juga dan ditambah lagi 'menjaga' aku yang boyot ini.
So aku memang fikir sudah.
Aku mahu bercuti, mandi manda.
Sekarang ini tengah survey tempat. Dapat semalam pun sudah baik. Hattanya hari Isnin aku mahu cuti juga.
Kawan-kawan, ada suggestion?.
Aku cuma mahu tempat dekat-dekat sahaja. Mungkin di N9 dan Melaka gitu.
Dimana yang best ek?

8 comments:

Unknown said...

kalo kat ipoh ni tau le, lost world tambun, hehehe :)
AKU RASA NAK SERANG JE DIA ESOK

Ms Haslina said...

hikhik.
tu lah.jauh tu.
klu dekat. mesti syok.

mamaarifakeemaisy said...

yeee bagus g bercuti di tmpt peranginan, tp nak suggest tak pandai sbb jrg g bercuti bermalam2 ni..hu~

tunggu respon kengkwn lain eh...pepun take a rest n selamat ebrcuti!

Ms Haslina said...

hikhik.tq.
itulah mmg x sabar rasanyer.harapnya menjadilah.
;))

maidatul said...

dekat kat pd lea akak...
nak jauh sikit melaka...hihihi

kalo nak pantai timur gi lea cherating...lagi besttt ;))

selamat bercuti ;))

Ms Haslina said...

itulah akma. PD paling dekatlah. penin jap fikir nak pg mana satu.

harap2 semua dipermudahkan. tq

faridmw said...

salam kak...
moga kak dapat tenang kan fikiran.... selamat bercuti..

Ms Haslina said...

salam dik farid.
tima kasih
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails