Followers

Thursday, February 17, 2011

baby sungguh sungguh aktif

Semalam 1st time pergi scan. Itupun sebab aku MC sekali. Kalau bukan kerana itu, mungkin entah bila aku hendak merajinkan diri scan perut.
Alhamdulilah, sama seperti Haziq dan Haifa, baby sungguh sunggh aktif. Degupan jantung pun dalam keadaan baik.
Tapinya, inilah pertama kali aku dengar opinion Doc yang mengatakan aku akan bersalin lewat 2 minggu dari tarikh yang di tetapkan. Kerananya assumption Doc adalah berdasarkan saiz kepala baby aku itu. Ermmm. Anyone pernah lalui situation macam aku itu?.
Sudahnya aku macam keliru kejap, bila sebenarnya due date aku?.

Mengikut pengiraan Doc sebelum ini memang aku dalam 16 weeks@4 months preggie. Dan mengikut calculation aku yang pernah pregnant 2 kali ini pun, itulah usia kandungan aku this week.
Tapi Doc semalam itu, boleh beritahu kandungan aku baru berusia 14 weeks sahaja.
Ermmmm..
Keliru mama ini dibuatnya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails