Followers

Thursday, September 2, 2010

ring donut monster

Independent day hari Selasa lepas, kami duduk dirumah sahaja. Heaven sungguh dapat berehat sepenuh-penuhnya dirumah.
Petangnya syok je kan main panaskan lauk rendang ayam dan juga ayam masak merah sekali. Bekal emak dari aku balik kg lepas.
Then aku yang suggest pada hubby, jom kita ke Tesco. Lagipun barang basah hatta sayur pun sudah habis gitu dalam peti ais.
Tak bersayur kami hari itu.
Sampai di tesco, omygoss punyalah bersusun kereta. Penuh. Aku fikir fikir confirm banyak barang sudah habis.
Terus cakap pada hubby, kalau sayur tiada, kita cancel sahaja beli barang. Alhamdulilah sayur mayur penuh segar di basket. Ayam pun banyak cuma saiz kecil.
So kami borong sayur untuk 4 - 5 hari nyer stock.
Tengah membeli belah itu, aku teringinlah pula hendak makan burger. Maka membelilah barangan burger. Beli burger daging dan ayam juga roti sekali.
Lepas-lepas  itu hendak pula makan donut.
Pergilah section roti rotian. Tu dia aku beli 6 biji donut. Ada diskaun gitu. Sepatutnya RM6 untuk 6 biji. Diskaun jadi RM4.99 untuk 6 biji donut yang harga RM1.40 sebiji.
Memang 1st time makan donut tesco ni.
Dan aku rekomen donut ni. Sedap, lemak dan cukup rasa yang diletakkan. Coklat pun tebal gitu.

donut monster de kotak, purple gitu

de donut...sungguh sungguh yummmie

burger ayam by hubby

me si pipi cubby and haziq (with tangan sandra sekali..)

4 comments:

Matjoe said...

yummeis

Ms Haslina said...

mmg yummies

Eliss said...

mcm best ajer donut tesco tu, belom pernah try..

Ms Haslina said...

eliss - ok lah kan..nak beli yg donut mahal2 tu rasa cam tak berbaloi aku nak beli...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails