Followers

Thursday, August 26, 2010

Esok cuti.

Sudah petang kan. Baru terkial-kial mahu update blog. Sebab bz bz and bz aku tiada masa sungguh hendak menulis disini.
Ni pun baru habis meeting tadi. Paginya aku study tau. Cikgu pun study juga sebelum masuk kelas. Sebenarnya subject ini adalah baru pertama kalinya aku mengajar semester ini. Maka semestinya kena study semulalah kan.
So memang rutin pagi Khamis ialah study, then jam 11am pergi kelas until 2pm. Alhamdulilah dapat aku menyampaikan lecture dengan baik dan students turut faham....syukur.
Jam 2.30pm lepas itu ada meeting hingga 4.30pm.
Padat sungguh aktiviti hari Khamis ini di office.

Harap maklumkan,esok Selangor turut cuti sebab hari nuzul al-quran. Hatta aku pun tidak bekerja esok, seronok kan. Hehehehe..dapat cuti 3 harikan.
Insyallah malam ini hendak balik kg. Tapi masih tidak pasti lagi. Barang-barang pun belum kemas lagi.
Memang aku rindu sangat pada emak dan abah.
Siap termimpi-mimpi lagi.
Aku balik ini pun, tidak beritahu mereka pun. Aku hendak buat suprise gitu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails