Followers

Friday, July 30, 2010

Im done for this week...

Alhamdulilah sudah hari Jumaat.
Sarat sungguh rasanya menempuh 5 hari dalam seminggu ini. Ialahkan...banyak sangat perkara, tanggungjawab yang perlu aku pikul juga mesti aku selesaikan. Macam tidak percaya aku mampu mengajar seperti biasa walaupun sebenarnya aku seriusly tidak cukup tidur. Sampai muka aku macam pesen muka orang tengah ganti puasa. Boleh gitu.
Badan tidak payah ceritalah kan. Feeenattt....
Memang pecah rekod minggu ini dalam sejarah. Asalnya walau macammana pun...aku tidak akan tidur di office. Tapi kali ini..aku bukan tidur ayam pun..aku sudah tidak sedar diri. Siap berdengkur bagai kata member sebelah partion aku. Berdengkur perlahan lah.
Goshhh
Itu sekali je lah kan. Dalam jam 5 lebih masa itu.
Hatta aku tidak berehat pada minggu sebelumnya dan bersambung-sambung ke minggu ini. Sudahlah tidur hari hari jam 1, 2 pagi.
Sebab tu hari Selasa itu aku sudah flatted sungguh. Lepas mengajar di structure laboratory 2 jam sebelah pagi dan 2 jam belah petang...aku terus lepet. Mata memang sudah minta ampun......untuk berehat.
See...how tired I'am....

Semalam semalam lagi hatta hari Rabu 28 July, my comel Haifa selamat jab 6 months. Da besar sikit anak  dara aku ini.
Bolehkan masa itu, hubby yang handle semua in the clinic..sebab aku pi jumpa customer untuk ambil wallet yang dia beli dari aku petang semalam tu.
Sekali dua Sister tu ambil purse terhangat aku itu...LUV DESIGN.
Tak nak beli ke member2 blogger tersayang aku ini?....hikhik...mai lah terjah FB aku.....
promosi terpulak...sowyyy...

black de beauty

Berat Haifa semalam ialah 6.48kg sahaja. Ialah..dia sudah lajuuuuuuuuu kalau merangkak. Sure berat sedikit menurun..kan. Memang lagi Haifa lambat bergolek-golek. Tapi since dia boleh bergolek masa umur 5 bulan dan terus tidak lama lepas itu terus merangkak. Kedepan gitu bukan kebelakang. Sekarang ini pantang lepa..habis sudah kemana-mana dia merangkak.
Lepas cucuk semalam, dia nangis kejap jea. Heroin sungguh Cassandra aku ini.
Yang lawaknya kan, sudah 2 kali hubby yang bawa Haifa kalau appointment di klinik. Masa bulan lepas, aku demam batuk bagai maka hubby pergi klinik dengan Haifa sahaja. La nie, aku pulak berbusiness bagai. Nurse duk tanya gak kat hubby gi mana lah emak budak nie?...hikhik..
Tq so much to cik abang sayang, sungguh sporting dan memahami darah keturunan berniaga yang mengalir deras dalam diri aku ini....hahahaha...

Ermmm...tidak sempat-sempat lagi nak habiskan movie GHOST WRITER. Dapat tengok tak sampai suku pun hari tu. Jalan cerita macam best...aduhai..bilo lah den dapek layan nie.. 


Rabu hari tu juga, aku terserempak dengan ex sekolah teknik aku. Goshhh sudah 16 tahun tidak pernah jumpa. Dia boleh perasaan aku yang kurang comel ini...hikhik.
Siap panggil nama aku tu...tidak tahan sungguh...kan. Tidak sangka si bulan gerhana macam aku ada juga orang ingat lagi.

Kelas aku dulu tu cuma ada 2 orang perempuan termasuk aku dan ada 21 gitu lelaki.
Dan dan aku tidak pernah zaman bercakap dengan Nazir ini masa sekolah selama 2 tahun dulu. Maklumlah aku ni kulit bagai bulan gerhana. Tiada orang berkenan masa sekolah dulu.
Tapi alhamdulilah dia ingat aku lagi, juga tidak sangka sungguh dia kawin dengan school mate kitaorang juga. Masa bila diaorang cinta2, aku tidak perasaan pun.
Bayangkan sampai la niea...baru dia aku jumpa ex classmate aku.
Ke manakah 20 orang lagi perginya.


3 comments:

Unknown said...

mesti syok kan bila jumpa member lama..lepas ni lagi hebatlah nak kawal anak kamu tu bila dia dah dapat kaki.

Ms Haslina said...

hehehe..

mmg kak...belum dapat kaki pun da jenuh kami dibuatnyer.

Anonymous said...

Nice blog here! Additionally your website so much up very fast!
What host are you using? Can I get your affiliate hyperlink to
your host? I want my site loaded up as fast as yours lol

Feel free to visit my site: cheap and reliable car insurance **

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails