Followers

Sunday, July 25, 2010

Busy busy and busy


Goshhh...lately memang penat penat dan penat. Tapi kan inilah jalan yang aku pilih sekarang.
Yup aku meredhainya and aku sangat suka sangat sangat

Sedih sikit sebab sangat sangat bercadang untuk masak kari kepala ikan sebenarnya. Namun tidak kesampaian. Sabtu dan Ahad kami tidak berada lama dirumah.

So macamana hendak masak sedap-sedap..kan.
Tidak mengapa...janji dalam hati mesti masak juga sebelum masuk ramadhan ini.
Terima kasih pada Kak Ina aku aka OurDreamsOfLife aka Hezlina tersayang kerana membuat post khas untuk aku pasal resepi kari kepala ikan.
Seriusly aku memang tidak pernah zaman makan lauk itu. Entah tetiba rasa teringinlah pula..itupun gara-gara teruja melihat entry Kak Ina yang selalu sahaja mesti masak kari kepala ikan.....sodapnyer..

Malam tadi kami dinner diluar sahaja. Aku makan nasi putih + ikan kembung masak sambal + sayur. Haziq and hubby pula makan SATE sahaja. Memang sudah lama tidak makan makan saja saja diluar. Tapi sebab sudah lapar dan juga penat......layan nasi kedai da... 



2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

kari kepala ikan mmg mabeles! ^_^

Ms Haslina said...

ahah..itulahh mamalieyna....mmg tak pernah makan.....then nak cuba bt nie..tp lom sempat2 lagi...
;(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails