Followers

Saturday, July 17, 2010

Business baru ku tengah pelan pelan naik sikit.

Aku sedikit busy semalam dan hari ini. Kiranya sibuk dari biasalah. Maklumlah, business baru hendak naik. So faham-fahamlah macamana kan.
Hari ini pun aku kena keluar lagi...beli stock. Maklumlah ramai orang ramai kehendaknya. Alhamdulilah.
Di office sendiri pun barangan yang aku jual..alhamdulilah ada sambutan.
Semalam sahaja aku dapat order untuk gelang dan wallet lagi. Adalah sikit-sikit.

Alhamdulilah.
Terima kasih kawan-kawan.

Haifa tengah testing pegang wallet/beg baru aku.

Aku yang pink pink red semalam dari tudung, baju kurung, kasut dan beg sekali..weiiihhhh

The red and pink..

Bahagian dalam beg/wallet yang boleh diisi dengan hangphone sekali dibahagian sebelah duit kertas


Lunch semalam, 4 ketul nasi impit dan dua potong tahu goreng bersama kuah kacang. Tapi makannya dekat jam 3.30pm kot.

Tengahari semalam, ramai-ramai pergi teman beli tudung di kedai depan Mydin Putrajaya
Dari kiri Nat, Faizah, Kak Naimah, duduk Kak Siti, sempat posing Alia and Hana (x nampak pulak)

2 comments:

velasrizal said...

xpe slow..awal bisnes mmg cmtu..

Wanita Tidur Lebih Lama Dari Lelaki ?

Ms Haslina said...

rizal - gitulah...budak baru nak belajar jugak nie....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails