Followers

Wednesday, June 30, 2010

rendang betik..sodap

Beg untuk pliers aku. Begnya aku ambil dirumah kakak. Akhirnya berumah juga pliers aku semua itu.



Majalah Manja - ole ole dari cousin aku


Glamour lagi Hetty Sarlene ini di negara dia. Masih menyanyi lagi rupanya..ermmm rezeki


Artis kita apa kurangnya...satu page mereka sahaja di majalah Singapore ini....dasattt

Aha..alhamdulilah akhirnya daapt aku merasa makan rendang betik ini. Sebenarnya masa pregnantkan Haifa hari itu memang ada keinginan hendak merasa dan memang kakak ipar aku sudah green light hendak masakkan. Sudah-sudah sampai bersalin aku yang tidak sibuk dan tidak kesampaian untuk merasa. Ini pun kakak ipar aku yang masakkan. Sodapppp.

 Gambar dari internet..lebih jelas dan terang. Aku rasa cara masaknya sama sahaja dengan cara masak rendang N9 yang lain. Betik itu betik separuh masak gitu. Basic ingredients adalah serai, cili api, kunyit hidup, santan dan garam.

2 comments:

ciek niena said...

rendang betik?? rasa nya macam rendang daging biasa ke kak? huhu

Ms Haslina said...

masaknyer cam rendang biasa jea...cuma rasa betik tap perisa rendang...
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails