Followers

Thursday, May 27, 2010

dekat hendak Out of stock barang-barang ini.

Key chains, hand phone strap and charms

Polymer clay flowers

Brooch pins.

Stringing material

The whole thing together

Kalau tidak silap aku dalam Sabtu 15 May lepas aku telah pergi membeli belah barang-barang diatas. Aku pergi seorang sahaja. Dekat 2 jam lah juga aku berada di kedai itu. Bukan apa part pilih memilih ini memang kena pilih betul-betul. Aku memang sudah list down semua barang-barang yang akan dibeli cuma aku perlu confirm kan color, saiz dan shape bila aku berada di kedai. Memang seronok sungguh membelek-belek bead dan charm yang macam-macam color dan bentuk. Itu yang lama fikir hendak beli yang mana satu.
Tapi setakat hari ini, memang semua bead dan gemstone memang sudah habis. Hatta sekiranya satu gelang pun aku tidak dapat buatlah sekarang ini.
Nampaknya terpaksa buat order online baru secepat mungkin. Ada order mulut ke mulut yang masih pending.
Rezeki rezeki..alhamdulilah.


4 comments:

PCL said...

tak bole duk diam kan,..mesti nak buat keje..bagusla...teruskan semoga sukses.

Ms Haslina said...

sememangnyer...tq tq...

mr mama said...

mr mama nak tukar keje jadi akauntan la pulak.....hehehe....

Ms Haslina said...

u bkn setakat akauntan...semua jawatan u boleh..
syabasss..

;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails