Followers

Thursday, May 20, 2010

Brooch polymer clay red flower.


My new handmade brooch. Cuba pertama kali. Ini hendak buat my own collection sahaja. Red Chinese crystal 4 mm, polymer clay red flower and nugget <--- (kalau tidak aku namanya batu leper-leper itu). Dalam ukuran diameter 3.5 mm.


Nampakkan ada 5 arrows dalam picture diatas. Perasaan atau tidak, 5 biji batu disitu telah tertanggal. Brooch ini aku beli sahaja. Bukan buat sendiri pun. Sudah penat gam pun boleh tertanggal semula. So aku geram sangat...aku wire kan semua itu dengan bead aku sendiri yang sama color. Puas hati...kukuh terus. Ok...kan..tengok di picture itu, tidak nampak pun wire yang aku gunakan untuk mengikat beads itu. Macam beads 4 mm ini sebiji harganya 15 sen sahaja. Total harga untuk brooch ini ialah 75 sen untuk batu dan campur service campur wire  juga sedikit keuntungan lagi semuanya dalam RM2.50 sahaja...murahkan.
Aha...aku pun boleh buat service untuk brooch pada siapa-siapa yang hendak repair brooch yang disayang yang telah tertanggal batunya itu.
Bukan mahal pun aku charge, cuma pada harga batu itu sahaja dan sedikit charge untuk service sekiranya brooch itu complicated design nya. Memang lenguh jari-jari aku hendak repair benda kecik-kecik ini.

2 comments:

velasrizal said...

wah cantiknya.. kena beli utk org tsyg nih..

Jom Berpoligami Cara Salih Yaakob !

Ms Haslina said...

rizal...jemput ke blogshop yea..jamu2 mata...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails