Followers

Tuesday, January 12, 2010

Yang penting siapkan kerja.

Minggu ini aku kena PULUN siapkan apa-apa yang patut kerja di office. Insyallah next week aku sudah mula bercuti. Mungkin hari Selasa / 19 January 2010 kot.
Insyallah hari ini dan esok petang aku gigih membuat kelas ganti. Semoga ALLAH permudahkan dan memberi aku kesihatan serta kekuatan untuk menjalankan kerja aku minggu ini...amin.

Sebenarnya bermula minggu lepas, aku sudah tidak memandu sendiri ketempat kerja. Hari-hari En Hendra menghantar dan mengambil aku. Entahlah rasa tidak larat untuk menekan minyak dan memandu. Pada halnya kereta aku itu bukannya kereta manual pun. Mungkin begitulah aku sehingga minggu depan.
I dont want to drive...hendak berehat.
Lagipun aku hendak tumpukan dalam menyiapkan kerja-kerja di office sekarang ini. Tidak mahulah penat driving....layan jamming mengganggu tumpuan aku di office.
Hik hik hik.

2 comments:

Mr Mama said...

`kerana sayang`

Ms Haslina said...

juga kerana tanggungjawab...
;)

pengorbananmu ku kenang sampai bila-bila...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails