Followers

Thursday, September 24, 2009

Sikittttttt jea update....

Hari ini aktiviti kami sekeluarga ialah membeli makanan untuk lunch di Mobil Mart.

Malam tadi selamat sampai kami sekeluarga dari kg.
Alhamdulilah jalan pun clear jea. Itu pun sebab kami ikut LEKAS HIGHWAY. Kalau ikut PLUS...dunno lah kan...jem atau tidak. Sampai seremban tu kami sempat singgah beraya di rumah officemate aku. Kami di jamu dengan roti arab yang di cicah dengan kari daging. Sedap juga ek, terima kasih my pren. Disebabkan kesedapan itu, insyallah malam ini atau esok aku pulak hendak buat juadah begitu untuk kami sekeluarga....yummie.

Insyallah jam 2 nanti aku hendak pergi klinik untuk check kandungan aku. Sudah hari ini free kan, so banyak lah benda boleh buat kan. Lepas itu seperti biasalah ke tesco kami untuk membeli barangan dapur. Kosong wehhh peti sejuk aku tu...so hendak penuh kan semula lah. Cerita raya nanti-nanti yea.






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails