Followers

Monday, March 16, 2009

Alhamdulilah minggu ni layan kerja tanda menanda..

Burppp..alhamdulilah...baru habis lunch. Aku baru teringat nak makan sup kaki ayam malam td...alhamdulilah aku pi kantin td...ada rezeki aku. So aku layan kaki ayam dan daun selom dan sedikit gitu sambal ikan bilis+petai...sedappp..JUGAK air tin KACIP FATIMAH orang kampung <--- konon2 utk penambah tenaga yg mmg da kurang sangat da nie...tolongggggg!!!!! Punyalah bawa kamera hari ni pi opis..kononnyer nak upload picture picture an lah..tetapi nyer..kabel tertinggal dirumah. Itu lah pasal..kalut2 jea klu pagi2..saper suh bangun ikut suka hati..lepas tu da kelam kabut. So as a result..x de lah gambar leh masuk kan dalam blog hari nie. Emrmmm..Tapi itu lah kan...aku ni bukan ROBOT atau SUPERGIRL atau pun GABAN.
Dah lah since aku masuk office lepas MC 2 minggu (awal feb 09 - middle feb 09) hari tu aku terus menerus tiada rehat...kerja dan kerja. Klu cuti sabtu ahad pung..ada jea menda kena buat..paling last sabtu ahad baru ni pun aku kena kerja. Cuba2 lah bayangkan..mana lah aku nak cari tenaga nak masukkan dalam badan aku ni utk ganti tenaga yg banyak da hilang tu...Ya ALLAH permudahkan urusan aku ini dan berikan aku kekuatan utk dapat menyiapkan kerja2 aku nie Ya ALLah amin.
TERIMA KASIHHHHHHHHH so much to MY En Hendra sebab amat membantu dan memahami diri aku yg ditekan oleh kerja yg banyak sekarang nie.
Pictuce dibawah tiada kena mengena dgn entry ini..tppp nak letak jugakkk...

Hari ni dan until hari rabu aku leh lah menyiapkan semuaaaaaaaaaaaaaaaaaa kerja2 tanda menanda paper final exam juga paper test 1 juga assignments juga laboratory repoat yg tinggi nyer timbun menimbun disana sini atas meja aku, key in markah lepas tu dan klu rajin lah...klu rajin lah <--- kena taip 2 kali sebab amat jarang aku rajin lah---- aku leh siapkan sikit2 teaching file semester nie.
Wokey lah nak sambung kerja...

---cian kat kaki aku..meraung2 minta jgn lah aku berjalan2 atau berdiri2 lagi..sakit..sebab penat..---

3 comments:

maidatul said...

amboi bz sungguh akak...pepun jaga kesihatan...
akak da sembuh sepenuhnye ke nie...

Ms Haslina said...

mmg nyer akma, macam da jadi bukan lecturer jea..da macam kerani2 gitu da..

kekadang sakit gak kat belakang tengkuk dan telinga belah kanan tu..pastu akak bawa rehat kejap...

tima kasih dik...
akma pun sama...jaga kesihatan...

YanDarwisy said...

sibuknya dia...samalah kita kadang2nak minum pun x sempat. lagi parah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails