Followers

Saturday, February 14, 2009

samosa sardin..

Semenjak aku sakit hari tu..aku suka panggil Haziq dgn nama Muhammad...ntah lah naper...ialah nama penuh pun Muhammad Haziq..kan...

Erm..hari ni En Hendra masak lunch..tp da jam baper da nie baru nak lunch...heheheh...biasalah kan..hari cuti2..lunch pun lambat kan...Jangan kata aku ni PAKSA dia masak okies...ni kehendak dia. Hari tu beli barang dapur pung...dia yg pilih2 sendiri menda2 dia nak masak hari nie. Kan pandai2 aku pulak masak..kang jadi lain pulakkk...tima kasih bang..

Malam td aku sempat wat SAMOSA...ialah ada lebih sambal sardin+ubi kentang. Tapi aku duk terfikir2 sendiri camna nak lipat samosa nie. Kan menda tu 3 segi kan. Pastu aku cari kat majalah..last2 dapat cara nak lipat samosa dari majalah ANIS. Alhamdulilah..okies samosa den..

Burppp..alhamdulilah baru habis makan...sambung semula tulis..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails