Followers

Monday, February 23, 2009

my sister pulak warded 3 days ----- da discaj last saturday..

Lepas aku da beransur sihat..alhamdulilah...kakak aku pulak masuk hospital hari khamis lepas. Dugaan ALLAH pada parent aku.
Apa yg aku faham lah..punca nyer jadi dari pembedahan Cesarean masa bersalin dulu. Kirenyer salur kencing dan rahim terletak amat berdekatan. Mmg klu waktu cesarean tu pundi kencing ditolak jauh dari rahim supaya tidak terkena aper2 masa pembedahan dijalan..so masa da sudah semua nyer..baby da kuar...salur pundi kencing ditolak amat dekat ngan rahim..so in the end rahim kakak aku jadi cam sakit. Kecian kakak aku..da masuk 2 tahun anak dia...baru lah tahu sakit tu naper. Tapi Doc kata menda2 gini biasa terjadi da klu bersalin cesarean...ermmm..
Ada 3 lubang ditebuk diperut masa pembedahan jumaat petang lepas. 3 hari duk hospital dan sabtu tengahari da discaj. Kakak diberi MC selama ONE MONTH...so lepas buka jahitan..kakak akan berehat dirumah kg. Mesti my parent gembira sebab sorang cucu pulak duk kg lepas aku duk kg ari tu...

Op...SELAMAT HARI JADI PADA ANAK BUAH AKU TU YG KE2 TAHUN..AEZAD...da 2 kali tu birthday party dia...kali ke tiga buat kt kg pulak nanti.

wokey da...rasa da x selesa sebelah kanan muka aku nie..sebab da 1 jam lebih ngadap komputer...nak rest jap...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails