Followers

Thursday, January 22, 2009

souvenir for myself and haziq picture..

Sorry lah klu ada saper2 boring pulak dgn post aku lately nie semua citer pasal TAWAU. Ialah kan..lama gak aku menziarah kat sana. So ada bykkkk cerita dan pictures utk di tepek kat sini. Lagi pun kat life kat office aku la nie mcm biasa jea...ngajar dan kena prepare final exam questions. Pastu malam2 la nie..duk sibuk layan movie jea. Kehidupan harian cam biasa...so layan citer tawau jea lah yea...leh kan. Im still missing semua orang kat taman s di tawau tu..Tiap2 malam mesti En Hendra call or berchatting dgn diaorang tanya update citer from them.
Picture kat atas tu gambar anak bujang aku masa balik dari sana. Ya ampun..haziq mmg asik nangis jea dalam flight. Dia tak selesa kan..puas En Hendra pujuk dia. Last tertido kat bahu En Hendra..masalah nyer bapak dan anak sama2 mabuk rupanyer....kecian aku kat diaorang...So kena tido jea lah all the time masa dalam flight. Aku je yg x leh tido...duk layan magazine dalam flight tu. Suka aku baca, mcm2 menda dalam tu.

Ahah...pictures kat bawah tu, handbag baru aku. Alah murah jea...tp aku suka beg2 gitu..simple jea. Handbag tu pulak, siap pusing sampai 4 kedai rasanyer. Yg last sekali baru dapat harga yg paling murah...alhamdulilah. Aku ni beli beg setahun sekali jea..tu yg aku perasaan lah...hehehe. Yg satu lagi tu ialah dompet duit syiling...klu x silap 3 hari, kami duk datang kedai kakak tu utk tanya dompet tu..ialah kakak tu turunkan rm1 jea dr harga asal. Last2 dapat gak harga yg kami nak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails