Followers

Tuesday, January 13, 2009

Myself, En Hendra and Haziq are enjoying ourself right now...SYOKKKK

Salam...alhamdulilah aku, Haziq dan En Hendra sedang bahagia bercuti start dari 10 jan ari tu. Syukur pada allah dgn limpah rezeki yg diberi pada kami kerana dapat juga kami ke sini. Memang setiap2 hari disini mmg menyeronokkan dan besttttttt. Start hari ahad tu aku klu nak kemana2 mmg kena drive kereta manual....boleh gitu..heheh. X boleh lah memilih lah...da di bg guna kena manual..so...ok jealah...tima kasih yea.
Since tahun 1999 aku mmg da drive kereta auto...lepas dalam 2 tahun rasanyer aku drive kereta manual sebelum tu. Lepas tu klu x silap dalam tahun 2002 adalah sekali je aku pernah drive kereta manual. As a result da 7 tahun lah aku tinggalkan dunia kereta manual. Lama da kan....Td petang kena drive pi jauh gak tempat tu..memula cam ngeri jea, masih penakut lagi dan tak yakin dgn kemampuan aku driving manual nie...ialah nak jalan jauh kan. Tp kelakar jugak....sebab aku drive biasa2 jea...tak laju pung...hehehheh...
Im enjoying myself here now...soooo luv it...

2 comments:

Eliss said...

nanti jangan lupa collect award kat blog :D

Ms Haslina said...

ellis ~ ooo..okies...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails