Followers

Thursday, January 8, 2009

movie - BUDAK KELANTAN..

Ada saper2 pernah tgk movie nie. Ari tu En Hendra donlod citer nie..so aku pun tgk lah. Erm mmg citer ni tunjuk real life kat KL jea. Tp byk guna budak2 kelantan lah konon nyer yg 'nakal'. Dialog pun byk guna kecek kelate. Untung ada subtitle, sebab aku pun bukan faham sangat pun bahasa kelantan nie. Hero citer ni ada 2 orang, mamat baju merah tu Mohd Asrulfaizal Kamaruzaman who played as Jaha dan Danny x factor as Buchek. Yg pakai baju biru tu ialah Bienda. Aku ngeri tgk citer ni..ialah mcm real jea.

2 comments:

Diana Ishak said...

aku pun baca ramai org komen cerita ni ngeri. apa yang ngeri?

aku takut aku ngeri sebab tak paham apa dia cakap je.

Ms Haslina said...

diana ~ citer ni pasal seorang bdk ke'tan tu yg kerja nyer jual girl yg jenis lari rumah dan ada problem. klu dia ada jumpa mana2 girl yg sudi ikut dia balik umah sewa dia, dia akan tido semalam ngan girl tu. lepas tu dia tipu kat girl kata ada kerja kosong utk diaorang tp pastu sebenarnyer di jualnyer girl tu...kekadang sampai di culik mana2 girl utk dijual. bdk ke'tan ni jg kaki gaduh dan main bunuh orang jea. mmg real lah citer nie..
citer ni ada subtitle..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails