Followers

Friday, December 26, 2008

black peper chicken, free huggies regular pack, new sandal and transporter 3 movie.

Memandang kan semalam cuti kan..festive holiday. Aku pun sama holiday ---- x yah masak. Leh gitu, wlupun sebenar nyer ada dah plan nak masak aper sebab malam before tu da siap2 beli barang utk masak. Ntah cam malas gitu nak masak..nak rehat2 gitu. So aku suggest kat En Hendra pi beli ayam seekor gitu di Mobil Mart. Ada flavor honey, percik dan black pepper. Aku paling suka black pepper..tp sebab nak bagi Haziq makan sekali, so kena ambil percik lah. But bg aku black pepper paling sedap...mmm. Ayam seekor tu harga rm14.99 utk percik dan rm12.99 utk honey dan pepper. Before kuar umah tu En Hendra wat sup guna kiub ayam jea dan masak nasi ayam sekali. Kami breaklunch semalam nasi ayam + sup + ayam percik + sourse...sedapppp. Tq En Hendra. Haziq rasanyer makan sampai 4 ketul gitu ayam percik tu. Nasi x nak makan.....

Lepas tu ktorang pi kedai Manjaku di ampang utk beli huggies Haziq juga utk redeem stem utk dapat kan free regular size huggies. Beli 4 pek huggies utk bulan January stok. Pastu lepas aku simpan semua huggies tu kat umah, aku kira2, rupa nyer ada 6 pek huggies + 1 regular pek. Satu pek tu dec stok dan 1 pek lagi mmg ada sentiasa extra. Kedai Manjaku di ampang water front ni baru opening awal dec baru ni. So ada sell kat situ until 4 january nie. Semua brand pakaian ada sell. Kedai tu mmg x jauh dari carefour ampang.

Lepas pi ampang, ktorang pi JJ maluri, aku nak beli kasut. Satu2 nyer sandal yg aku ada da tertanggal sikit kat tapak nyer. Sebab aku ni bukan kaki beli kasut nyer orang. Dari bujang until now..klu satu..satu tu jea sandal aku. Utk kasut ke office adalah 2 - 3 pasang gitu kot. Aku beli sandal yg lama dulu tu da dekat 8 bulan da. Duk pakai sana sini..tu yg ranap sikit tu tapak nyer. Da En Hendra suh pilih color pink...aku pun patuh lah pada arahan suami....

Malam nyer pulak kami tgk dvd movie Transporter 3. Erm..citer ni biasa jea lah. Tapi aku suka part kereta di pandu dari atas jambatan ke atas train yg sedang bergerak...pehhh..dasyat sungguh stuntman citer ni. Pastu pandu lagi kereta tu dari koc train yg da diberhentikan ke another train yg tgh bergerak. PEHHHHH...

4 comments:

Eliss said...

wah pinky nyer :D
sonok kalo tak yah masak n relax2..
nuha x pakai huggies..

Ms Haslina said...

ellis ~ tu lah pasal..cik abang suh pilih color tu..klu ikut myself mmg pilih warna coklat jea..hehehe

tulah..semalam syokk..cuti masak sekali..tp before tu kena tunggu cik abang approve atau tidak cuti masak tu....lovely..

ooo..iyea ke...x pe pun..

:: Wiween :: said...

skali 4 huggies tu kak?? ehehehe errkk ayam itu nampak sgt sedap.

Ms Haslina said...

gitu lah ween,awal bulan mesti siap2 kena beli stok sampai 4 pek sekali...

mmg ayam kat mobil mart sedapppp...cuba lah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails