Followers

Wednesday, September 10, 2008

hari ni duk office je.

10 ramadan 1429 hijrah.

Sepatutnyer pagi td aku tolong hantar kakak aku pi hospital. Anak buah aku tu tak sihat. Malam td kakak aku call sebab anak buah aku patutnyer warded malam td..sebab muntah2 aku rasa. Tapi kakak aku minta Dr ubat je dulu malam tu dan klu masih x de perubahan pagi ni lah nak check semula. Kereta kakak aku masih di kg lagi..sebab tu dia minta tolong kat aku.
Tetiba2 pg td da x jadi pulak..sebab dia kata cian kat aku takut mengganggu kerja aku. Padahal aku da cakap da...hari ni aku tak de kelas. Dia kata dia minta tolong kak nazila jea antakan ke hospital. Lagipun kak nazila housewife jea. Tapi klu lama sangat kat hospital, kakak aku akan minta aku tolong ambilkan dia hantar balik rumah. And anak buah aku da ok jugalah pagi td kata kakak aku...alhamdulilah.

Mari melihat tangga2 di bangunan baru utk office aku. Bangunan tu ada 4 tingkat termasuk ground floor utk office lecturer dan admin. Tapi utk naik kekelas ada lah terletak di tingkat 3. Masalah nyer punya lah tingggiiiii tangga tu kan. 1st time hari tu aku pi kelas kat situ, sampai kat kelas aku tak boleh bercakap sekejap..sebab tak cukup oksigen. Lama da tak naik tangga tinggi2 nie. Sekali tu kena naik tingkat 4 utk dengar TALK. Dah lah hari tu aku pakai heel, menggigil lutut ni bila sampai kelas kat tingkat 4.....heheheh. Sekarang pelan2 aku da ok da. Semalam kelas pertama aku kat situ sempena masuk ramadan ni. Mula cam cuak gak...ialah bulan puasa kan. Kelas petang pulak tu..tp alhamdulilah..semua nyer ok.

Tgk da movie IRON MAN dan INCREDIBLE HULK..ermmmm. Biasa2 saja citer 2 tu. Balik2 ada satu lagi MAKHLUK JAHAT yg sama besar dgn yg baik. Pastu lawan2, pastu yg baik menang...ermmm.

4 comments:

fazid said...

hi salam perkenalan, orang pilah yo...hehehehe... den pun minat butterfingers gak...balik nie bleh carik album diorang....

Ms Haslina said...

sama pada awak jugak..nak panggil nama aper ek..
cici or titi?
:)

abah den orang pilah, so kiro nyo den pun orang pilah jugak.

butterfingers...semestinyer..wlu da jadi emak orang ni pun masih dengar lagu diaorang..ish..ish..
;))

Ina Hashim said...

fuhhh opis baru...4 tingkat?sama cam opis akak skrg nih...tp opis akak jrg pakai tangga,tekan butang naik lif aje

Ms Haslina said...

kak ina ~ a'ah..blok 9 sebelah blok 8 tu. faham2 lah kan kat sini..klu sampai 4 tingkat 'HARAM' x de lif.

syoknyer naik lif jea..idaklah menggigil lutut.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails