Followers

Wednesday, July 23, 2008

wlu tak ada kuliah...kerja tetap kerja..

Hari ini aku tak ada kelas. Jadual aku kosong. Tapi..aku terpaksa menyediakan nota untuk kelas esok petang. Naper guna word 'terpaksa'. Aku amat tidak berpuas hati dengan supplier buku kat opis aku ni. Punyalah janji nak hantar buku utk student aku beli. Tapi masuk minggu ni da minggu ke3 aku tunggu dan tunggu. Tak ada langsung khabar berita buku yg aku pesan tu akan tiba. Bukan aku tak call..bukan aku tak sms. Ish da penat da..punyalah aku cuba tidak meninggikan suara dengan mamat nie. Aku amat mencuba untuk bersabar. Dia asyik cakap ngan aku buku belom sampai dari company di s'pore. Tak akanlah da lebih 14 hari..sebuah buku pun tak sampai lagi. Kurang2 terus terang je dgn aku...buku tak de!!!. Kan mudah..ini tak..diam jea. Aku malu da ngan students aku sebab da 2x kelas aku cakap buku utk dibeli akan sampai nanti. Tapi last2 tak ada apa2. Aku sendiri terpaksa cancel sekali kuliah hari tu sebab tak de nota utk students. Sekali kuliah tu aku gagahkan diri copykan note utk students. Dan hari ini aku nekad...aku prepare note elok2...aku pi hantar copy kat kedai nun kat serdang. So sepanjang pagi until tengahari aku wat note utk chapter II termasuk soalan assignment, soalan tutorial, example questions answers sekali. Dan aku makan lunch jam 3 pm tadi...lapar betull. Naper nyer mahal sekali beli nasi putih + ikan keli sambal + sayur pucuk ubi = rm4.80. Aku beli kat gerai2 di kedai fotocopy di upm tadi. Terkejut aku...gilo apor jual rate camtu kat students!!!. Tapi apam balik murah pulak kat situ..rm 1.50 jea...rasa nyer dunno lagi...kerna aku belikan kuih tu buat En Hendra tercinta...so makan kat umah la nanti.

My currently desktop background. Aku jarang letak family picture kat komputer aku. Tapi buat masa ni aku rasa CINTA dan RINDU pada En Hendra dan Haziq amat lah tinggi. So aku abadikan mereka di depan mata aku wlu pun aku ditempat kerja.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails