Followers

Monday, July 28, 2008

siapkan kerja dulu lah.

Selamat hari isnin.
Pagi ni sampai office sama macam minggu lepas..lewat lagi. Masih seperti biasa aku cuba memikir kefaedahan apernyer aku datang ke office pagi ini. ---***xxxx---. Dari sesampai nyer pagi td aku terus wat kerja. Kena siapkan jadual berserta surat utk students masuk Lab. material dan Lab. pavement. Kira dan kira, kecian ada 3 groups students kena masuk lab. awal bulan sept. Bukan apa..sebolehnyer mmg aku tak mahu diorang masuk lab. pada bulan ramadhan...cian kat diorang..penat nanti. Tapi mmg da tak boleh adjust da.
Da habis kerja tu aku minum air nescafe and sepotong kek span nenas.
Lunch hour nie aku nak pergi warta bangi. Saje nak jalan2. Lagi pun nak menghilangkan kebosanan hari isnin ni..sebaiknyer berjalan2 riang. Hari ini pun hari gaji da...alhamdulilah. So boleh lah sikit2 sesambil cuci mata sesambil beli.
Op...buku Principles of Geotechnical Eng. yg aku pesan da dekat sebulan dah selamat sampai da. Alhamdulilah..tak payah aku kena copy notes utk student aku. Tapi buku yg sampai kiranyer yg latest editon..erm..so aku kena check semula. Ialah ada certain student da beli buku dr senior diaorang. Bukan aper aku perlu tgk beza edition yg before ngan yg baru ni. Klu ada terkurang pada edition yg lama..confirm kena copy kan juga utk diaorang yg guna buku lama.

Gambar kat baby room di bahagian kanak2 di Parkson Bukit Bintang. En Hendra tengah tukarkan diaper Haziq. Aku tukang amek gambar. heheheh. Bilik tu bersih dan cantik sungguh.....Haziq pun cam terpegun gitu. Kat dalam bilik tu ada sinki, 2 tempat utk tukar diapers dan satu tempat utk breastfeeding.

2 comments:

Ina Hashim said...

wahh..mmg shantek betul baby changing room tu ye?en hendra yg tgh tukar diaper haziq tuh ala gaya2 bapa mithali 2008 gitewww

Ms Haslina said...

tu lah kak..warna warni..bersih lagi. hahahahha baba Haziq mmg 'bergaya' orang nyer...
;))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails