Followers

Wednesday, July 30, 2008

nAKKkkk sangat buku tuu..

Booooosannn...
Pagi td adalah buat kerja kat atas meja di office nie sikit2. Memandangkan hari ini jadual kuliah aku kosong so..aku lebih suka buat kerja aku sendiri..kerja2 office ni akan aku sambung petang nanti..klu aku rajin lah...ahahahahha..
Lepas tu terus searching kat internet pasal BUKU. Ada dua buah buku yg aku tgh AIMS sesangat nak beli. Memang da lama da aku tahu pasal buku2 nie. Tapi cuma aku tidak lah mencari beria2. Kebetulan aku jumpa buku2 tu baru ini.
Buku Asas Sulaman Riben @ Basic Ribbon Embroidery ini harga RM39.00. Kebanyakan buku English pasal sulaman riben mmg mahal. Hari tu aku da pergi tgk kat kedai buku di KLCC. For basic learner book ialah dalam harga rm 90 lebih perbook. Aduhhh...mahalkan. Itu belum tentu aku akan mengadap buku tu all the time. So bg orang baru cam aku nie sebaik nyer bermula da ri bawah dan pelan2. Aku jumpa buku Asas Sulaman Riben berbahasa melayu di kedai buku di Jalan Tar yg terletak sebaris dengan KFC kat situ. Tapi aku belum beli lagi lah. Sebab hari sabtu hari tu..gaji lom kuar lagi. Aku da lama da suka kat Sulaman Riben ni dan aku da ada complete set utk mulakan hobby baru nie..cuma aku lom ada kesempatan yg betul2 sempat utk mulakan project ni. Set aku tu, aku beli sendiri kat Ampang Park (bangunan berhampiran KLCC). Aku malas nak beli online. Memang ada jual online. Dan sebenar nyer banyak sangat examples utk mereka yg rajin tgk di internet klu nak belajar pasal sulaman riben nie. Dan kat bawah tu aku tunjuk contoh yg aku copy kat laman web maklang blog


Satu lagi buku yg aku da lama tahu ialah Personality Plus by Florence Littauer. Harga RM 27.90. Buku ni aku jumpa kat MPH di JJ maluri. Juga masih belum di beli lagi. Aku pernah baca sinopsis pasal buku ni di surat khabar dan aku amat berkenan sekali. Ni ada sedikit ringkasan pasal buku tu..
In this revised and expanded edition of Personality Plus, Florence Littauer draws upon the latest findings in the field of personality development to give you valuable insight for appreciating your one-of-a-kind, God-given personality. She includes a fun, revealing Personality Profile test that will help you learn how your unique blend of traits affects your emotions, work performance, and relationships. Through humorous anecdotes and straightforward counsel, the author helps you improve upon your strengths and correct your weaknesses


Dan tgk aku sibuk2 cari buku tu..En Hendra sending file kat aku through YM edit picture dibawah. Bagi aku..edit tu lawa...abg mmg waaalah part2 IT nie.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails