Followers

Friday, July 4, 2008

Cian Haziq jangkit selsema dari aku..

Aku ada risau sikit hari ini. Ialah aku kiranyer lom berapa sihatlah. Masih macam lemah badan jea. Demam tu dah sihat da cuma masih selsema jea. Masalahnya aku risaukan Haziq. Semalam balik kerja aku tengok dia da jangkit selsema dari aku. Kecian betul aku tgk dia..masa nak tido malam tadi tu mmg nampak sangat dia x selesa. Puas aku ngan En Hendra pujuk2 dia untuk tidorkan dia but asyik bergerak sana sini atas katil tu. Last2 aku yg tido sendiri. En Hendra dan Haziq duk depan komputer. Dunno aper 2 beranak tu buat dan aku sah telah tidor sendirian malam td tu.
Semenjak 2 menjak nie Haziq mmg tak nak tido kat tempat dia da. Dia mesti nak tido kat atas katil parent dia. So as a result..aku yg tidor ngan Haziq memalam dan En Hendra pulak tidor tempat Haziq...ermmm. Tapi malam td tu aku tidor sorang2 jea lah. Sebab aku takut Haziq kena demam pulak sebab tido dekat aku. Dan mereka 2 beranak tu tidor berdua di tempat tido Haziq.
Alhamdulilah aku call En Hendra lunch time td tanyakan keadaan Haziq..dia tak demam cuma masih selsema.

3 comments:

KV said...

dina pun takmo tido dlm cot. Panas agaknya sbb kami gunakan kelambu mcm khemah tu. Terpaksa la dia tido atas katil parent dia gak baru nyaman.;)
Harap haziq ok.

Ina Hashim said...

lin

ciannya haziq..sdgkan kita yg dewasa ni klu kene selsema pon x selesa nk tido,apalagi budak2 kecik...

Ms Haslina said...

KV ~ Haziq mmg dari baby tidor atas conferter di hamparkan tepi katil ktorang..besarnyer sm saiz katil queen..sebelum tu mmg tidorkan dia dalam katil baby tu@baby cot...since da terkeluar tangan kaki tu lah ktorang pindahkan dia tido bawah..tp since umur 1 tahun nie..aduh ada sikit demant sekecik nie..emmmm
today..alhamdulilah da kurangggg selsema dia..
tq for coming..

kak ina ~ tu lah kecian dia..asal2 jangkit ngan emak nyer ni lah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails