Followers

Thursday, July 24, 2008

ada kuliah jam 2 pm - 5 pm.

Hari ini pepagi da pi Serdang. Ambil nota fotostat semalam. Sempat tu beli cakoi inti kacang. Heehehe utk En Hendra gak kuih tu. Dia suka. aHah kuih apam balik semalam yg aku beli tu..sedhap..lembut je. Haziq pun suka makan. Nak beli pagi td tu...gerai tu belum buka lagi.

Aku tak tahu kenapa setiap kali aku berdekatan atau masuk kat dalam mana Universiti..aku mesti ada rasa lain jea. Aku macam fobia jea. Tadi pun sama gak..aku rasa lainnn. Mungkin sebab aku masih merasai 'kengerian' masa jadi student dulu......

Sampai opis terus wat kerja..sampai lupa nak makan breakfast nasi goreng yg beli kat kantin tengah td. Dan jam 12 gitu..perut da menggigil..terus pi makan.
Ni kul 2 pm nanti aku ada kelas until 5 pm. So nak study lah nie...chow..

2 comments:

:: Wiween :: said...

cakoi kacang camna ek kak?

Ms Haslina said...

kea silap eja kuih tu. cha kuih kan nama nye. klu yg panjang2 tu kan ada cicah kuah sambal@kacang atau kat KL ni kuah manis warna hijau tu. alternative lain kuih tu ada yg berinti kacang merah atau pun sardin.
sure nyer ween pernah makan mungkin ejaan kuih tu jea wat confuse.
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails